Biežāk uzdotie jautājumi

  1. Ko var izdarīt sadaļā e-talons? 
    Apskatīt e-talona saturu, derīguma termiņu un iegādātās biļetes
     
  2. Kāpēc tika izvēlēts risinājums produktu ielādei ar e-talona starpniecību, nevis tieši viedtālrunī?
    Produktu ielāde e-talonā ar viedtālruņa starpniecību ir tikai pirmais solis, pēc kura sekmīgas īstenošanas un darbības, uzsāksim produkta ielādes viedtālrunī risinājuma ieviešanu. 
     
  3. Kāpēc risinājums nav pieejams iPhone?
    Uzņēmums Apple savās ierīcēs neatver NFC funkciju citām sistēmām, izņemot ApplePay. 
     
  4. Ja es papildināšu e-talonu ar RigaCard starpniecību, cik ātri būs pieejams brauciens? 
    E-talons tiek papildināts uzreiz, līdzīgi, kā tas notiek mazumtirdzniecības vietās un biļešu pārdošanas automātos.
     
  5. Kādus e-talonus var papildināt? 
    Papildināt var personalizēto e-talonu, nepersonalizēto e-talonu, Rīdzinieka karti, Skolēna e karti.
    Ar viedtālruni nevar papildināt dzelteno e-talonu, Citadeles karti, ISIC karti.
     
  6. Kā jāveic e-talona papildināšana viedtālrunī? 
    NFC lasītajs var atrasties gan viedtālruņa priekšpusē, gan aizmugurē. Atkarībā no viedtālruņa modeļa e-talons ir jāpietuvina viedtālrunim tā, lai tiktu izvedots savienojums ar Riga Card lietotni.
     
  7. Nevaru nolasīt e-talonu/ nevaru ielādēt biļeti
    Iespējamie iemesli un jūsu rīcība:

    Nav interneta pieslēguma: Sadaļas lietošanai nepieciešams interneta pieslēgums. Pārliecinieties, ka jūsu viedtālrunim ir interneta pieslēgums (WiFi vai mobīlais internets)
    Nav ieslēgta NFC funkcija: pārbaudiet, vai ir ieslēgta NFC funkcija (iestatījumos) 
    Bojāts/nederīgs e-talons: Jādodas uz kādu no RP SIA "Rīgas satiksme: klientu apkalpošanas centriem.  
  8. Vai ir iespējams apmaksāt biļetes iegādi ar mana e-maka bilanci?
    E-talona papildināšana ir iespējama tikai ar bankas karti.

  9. Vai bankas kartes dati ir jāievada katru reizi iegādājoties biļeti? 
    Bankas kartes datus var saglabāt, izveidojot unikālu četru ciparu PIN kodu.  Biļetes iegādes brīdī, jāievada saglabātais PIN kods.

  10. Mana bankas kartes dati  jau ir saglabāti Riga Card lietotnē, kāpēc, iegādājoties biļetes, jāveic atkārtota bankas kartes datu ievade? 
    Biļesu apmaksas sistēma nav saistīta ar Riga Card lietotnē pieejamo e-maciņa papildināšanas moduli norēķinu veikšanai maksas autostāvvietās, tādēļ bankas kartes dati atkārtoti jāievada un jāsaglabā.

  11. Man neizdodas iegādāties biļeti, norēķinam izmantojot saglabāto bankas karti  
    Pārliecienieties, vai vēlaties papildināt to pašu e-talonu, kas tika papildināts bankas kartes datu saglabāšanas brīdī. Bankas karte tiek piesaistīta konkrētam e-talonam, nevis Riga Card lietotnei.


     
  12. Nav iespējams veikt apmaksu ar bankas karti 

    Sazinieties ar banku vai sūtiet pieteikumu uz : info@rigacard.lv,  atbalsta tālrunis: 66950050 (darba dienās no plkst. 09:00 līdz 18:00)
     
  13. Nav iespējams ielādēt Riga Card lietotni 
    Ja lietotājs nevar ielādēt Riga Card lietotni no Google Play, visticamāk viedtālrunis nav savietojams ar aplikāciju, jo Android versija vairs netiek uzturēta vai iekārtai nav NFC
     
  14. Kontaktinformācija jautājumu gadījumā: 
    e-pasts: info@rigacard.lv  atbalsta tālrunis: 66950050 (darba dienās no plkst. 09:00 līdz plkst. 18:00)